Ki lehet egy törzs/nép/ország vezetője?
Nyilván az, aki a
leghasznosabb ennek a közösségnek. A vándor népek, akik napi szinten
küzdöttek az életben maradásért, nyilván olyan vezért választottak, aki
erre a szerepre a legalkalmasabb volt, és ki is álltak mellette
utolsó csepp vérükig. A vezért támogatták a sámánok, vagy az Öregek
Tanácsa, akiknek a jóváhagyása nélkül a vezető nem cselekedett.
Nyilván
az lehet jó vezető, akinek a legmagasabb a tudatszintje, aki a
legspirituálisabb, a legfelemelkedettebb. A vezető szava maga a
törvény.
Napjainkban is szokás, hogy a vezető egy esküt
tesz le. A nagyobb népeknél az eskü egy-egy beavatási szertartás. Ha
ezt rosszul mondják, nem ér semmit. Példa erre Obama, akinek elírták
az eskü szövegét, így újra le kellett tegye. Eskü után megváltozik az
ember, lehet hogy pont az ellenkezőjét teszi annak, amit előző nap
mondott. Az eskü olyan mint az áldás vagy az átok, átprogramozza az
illető auráját, lelkét.
A korona, egy olyan eszköz, mely
beavatási szertartást végez azon a személyen, aki azt hordja. A korona
több kristályt tartalmaz és szakrális jeleket (például rúnákat). Az
egyik kristály egy típusú rezgést bocsát ki, egy másik, másik típusú
rezgést, az egyik szimbólum például védelmező erőket mozgósít, a másik
a tisztánlátást, a megérzést segíti, stb. Olyan ez mint egy koncert,
az egyik hangszer ezt játssza, a másik azt, majd mind az összes egy
hangzatos zeneszámot eredményez, mely ellazítja, megnyugtatja, vagy
ellenkezőleg feltüzeli a hallgatót. A koronát nagy tudású sámánok vagy
táltosok készítették, amolyan mestermű volt, melyben minden tudásuk
benne volt.
A Szent Korona igazából egy alkotmány, mely
Szent István előtti időkben született, azonban Mária Terézia idején
megszűnt létezni. Ez volt az első alkotmány az emberiség
történelmében, és a maga nemében az egyetlen mind a mai napig.
A
Magyar Szent Korona nem származik sem Rómából, sem Bizáncból, hanem
az avar időkre vezetik vissza, ismeretlen sámánok munkája. Ez
tipikusan beavató korona. A világon egyedülállóan, ez a Korona nem csak
egy korona, hanem a mai szóhasználattal élve egy jogi személyiség.
Az
egész népet jelenti a földekkel, vizekkel, egyszerű néppel,
nemesekkel, mindennel együtt, és a király nem a végtelen hatalommal
bíró főnök. A királynak is van főnöke, a Korona, azaz az ország, a
nép. A Korona, a fényt, a tudatot vezeti a király fejébe, hogy felül
tudjon emelkedni saját problémáin. A király nem birtokolja az
országot, hanem a legjobb tudása szerint vezeti, mellérendelő szerepű.
A Kárpát-medencében az emberek faluközösségekben éltek, ahol közösen
birtokolták a földeket, közösen dolgozták meg és közösen osztoztak
belőle.
Mária Terézia szüntette ezt meg, bevezette a hűbérúri
rendszert, így az emberek már nem egymás mellett dolgoztak, hanem
egymást kizsákmányolva.
A kalapos királyként ismertté
vált II.József tudatosan lemondott a Korona használatáról, nem
kívánta, hogy az ő gondolkodását, viselkedését programozzák.
A
koronák sorsa mindig érdekes, időnként eltűnnek, időnként
előkerülnek. Elterjed a hír, hogy kicserélnek rajtuk ezt-azt. Tudni
kell, hogy az arany nem spirituális anyag, az csak az egonak érték.
Viszont a kristályok alapján egyértelműen ki lehet mérni az
eredetiséget.